Smile - Biwak-blog type-

Biwak-blog type-

 

スポンサーサイト


Smile

When you first left me I was wanting more
But you were fucking that girl next door, what cha do that for (what cha do that for)
When you first left me I didn't know what to say
I never been on my own that way, just sat by myself all day


I was so lost back then
But with a little help from my friends
I found a light in the tunnel at the end
Now you're calling me up on the phone
So you can have a little whine and a moan
And it's only because you're feeling alone

※※
At first when I see you cry,
yeah it makes me smile, yeah it makes my smile
At worst I feel bad for a while,
but then I just smile I go ahead and smile

Whenever you see me you say that you want me back
And I tell you it don't mean jack, no it don't mean jack
I couldn't stop laughing, no I just couldn't help myself
See you messed up my mental health I was quite unwell

※repeat

※※repeat

lalalalalalalalalalalala...

※※repeat

lalalalalalalalalalalala...


[Lily Allen]

Music video by Lilly Allen performing Smile.
↑PV笑えるw男ざまぁwww
あなたが私を振った時 未練たらたらだった
なのに隣のあの子とヤってたなんて 一体どういうこと?
あなたが私を振った時 何の言葉もみつからなかった
あんな風に1日中1人でただ座り込んでる事なんて今までなかった


あの頃の私は抜け殻みたいだったけど
友達のお陰でなんとか立ち直れたわ
トンネルの先に やっと光が見えたの
なのに今になって あなたからの着信
そうやってメソメソしてたらいいんだわ
どうせ1人が寂しいだけなんでしょ

※※
あなたが泣いてるの見たら
笑っちゃったわ ほんと めちゃくちゃ笑えた
まあ、ちょっとは悪い気もしたけど
だけどやっぱり笑っちゃったわ 顔上げて笑えたの


あなたは会うたびにヨリ戻そうよって そればっかり
いまさら冗談やめてよ ほんと意味わかんない
ムカつき通り越して笑っちゃうわよ
私の心をボロボロになるまで傷つけたくせに いまさら何なの


※繰り返し

※※繰り返し
スポンサーサイト

« »

11 2017
SUN MON TUE WED THU FRI SAT
- - - 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 - -
プロフィール

憂。

Author:憂。
関東在住のヘタレレイヤー。
お友達&カメラマン大歓迎募集中です!
お気軽に絡んでやって下さい^^

CURE
ARCHIVE
Twitter





other
◆リンクフリー◆

自由貼剥。
報告は必要ありません。
バナーが必要な場合は↓をお使い下さい^^

bana1.jpg http://biwak.web.fc2.com/banner.jpg
(200×40)
※直リン推奨


コスプレ | らんかーきんぐ | 検索&ランキング
QRコード
QRコード

